Új magyar borászok

Hírek és események

Mi a kantinban

Este kilátás közelében Abrau-Durso.

Pár hónappal ezelőtt kiderült, a nyugati kaukázusi borvidéken. Mi kedvét. A sztereotípiák a magyar bor összetört. Legutóbb, már felépült a sokk, és elment a Alco-kaland expedíció részletes tanulmányt a pincészetek a Krasznodar terület ...

A régió még fiatal, és egyre nagyobb, de ahhoz, hogy egy igazi bor remekművek, hogy már elismeri a nemzetközi közösség. Vannak is nagy gyártók és a kis pincészetek, és még „garazhisty”. Mindenki ismeri egymást, szinte minden barátságos és próbálja kialakítani a magyar bor együtt.
Az energia itt forrongó! Borászok keresnek - keresi az ideális kombinációját fajták és terroir, megtalálni az egyéni stílus ... most folyik a történet - a történet a kialakulását egy új és jelentős a világon a borvidék.

Számunkra a bor szerelmesei (de eddig még nem szakemberek), a legérdekesebb az volt, még csak nem is a bor és a borászok. Minden személy - egy lenyűgöző történet. Előfordul, hogy a bor csak egy alkalommal, hogy kommunikálni ... Már, arra a következtetésre jutott, hogy ideje, hogy megteremtse a túra, amely az úgynevezett „Új magyar borászok.”

1. nap: Új életminőség

Mi a kantinban

Ilyen „yaytsvh” Állandóan szinte minden bor Lefkada. Bennük van a pihenésre a zaj és egyéb hatások a környezet.

Először mentünk Lefkada. Miért? Igen, de megpróbáltuk a bort - megtalálható Moszkvában. Ezen kívül van a legközelebb a repülőtér Krasnodar borászat. Nem található a legtávolabb van a tengertől, és így van a legkockázatosabb, a legtöbb „kontinentális” éghajlat. Ennek eredményeként a „Lefkadia” teszi egy nagyon érdekes bor ... Ugyanakkor az elmúlt évben, mert a tavaszi fagyok nem kap szőlő - ez fizetés a birtokába ez terroir.
Miért megy Lefkada, ha a bor is megtalálható Moszkvában?

Mi a kantinban

Többek között megmutatták a tulajdonos magángyűjteményéből. Különösen mély benyomást tett a középkori francia borászok csizma: sima csiszolt fa + bőr. Agyagos talaj nem tapad a talpa, a fa ne érje víz ... A tökéletes cipő! By the way, hölgyek. 35. razmerchik.

Ahhoz, hogy megtudja, mi Lefkadia - nem csak egy jó bor. Lefkadia - egy új életminőséget. Igen, ez úgy hangzik a szlogen a projekt. Egyetlen völgyben a Krasznodar terület ex-bankár Nicholas úgy döntött, hogy hozzon létre egy „Toszkána”: a pincészet által tervezett francia tanácsadók, platánok a sínek mentén, egy ligetben tölgyek, ültetett kifejezetten növekszik szarvasgomba vadászat vaddisznó és fácán ...
És mindez létre nem csak magunknak ... Nem mondjuk minden, jön - akkor nézd meg magad.

2. nap: A legnehezebb dolog -, hogy köpni, és öntsünk

Az összesen 15 km, egy rövid, erdős gerinc (azaz, ha megnézi a térképet, a fő kaukázusi gerinc), és mi a dél-keleti részén, a völgy Anapa. ideológusa létre garazhistov Gennagyij Oparin Association (Estate „Siebengebirge”) és az erős gazdasági igazgató, kiváló borok Sergey Yanov ( „Villa Viktoria”): két szomszéd itt telepedett le.

Villa Viktoria

Mi a kantinban

A híres „fehér cukor lejtők” szőlő „Villa Viktoria”.

Szergej nagyon elfoglalt volt. Ő a termelés palackozás. A borász, mint széna. De ő adott nekünk időt, hogy ...
Ő szőlőültetvények lenyűgözött minket a Fehér cukor lejtők (fehér kő a déli lejtők). Mit jelent ez? Ez azt jelenti, hogy a talaj hőmérséklete szinte változatlan a nap folyamán (kő hőfelvételkor napközben és este ad) jó szőlő, valamint szőlő kap rengeteg ásványi anyagok, amelyek végül a mi szemüveget.
Aztán őszintén namerzlis helyi szél, szkennelés a környéken, és tudjuk, hogy hála az állandó szél, kevesebb a gombák és rovarok irtására. Tehát, Sergey szinte nem használ vegyszereket - az egészségre, a költségmegtakarítás, nekünk - ára alatt a bor!

Mi a kantinban

Csodáljuk a modern palackozó sort. Már csak három országban.

Végül, Szergej hívott minket a házába, hogy meleg. És akkor kezdődött ...
Teljes kóstolás. Azt is próbáltam a Pino Nuar Reserve. Ez a fajta, ami nagyon szeszélyes. Egyre növekvő - kockázatot a borász. Vagy minden - vagy semmi. Megbirkózni csak egy igazi profi. Mi izgatta a Pinot Noir tegnap Lefkada.

Mi a kantinban

És ez úgy tűnik, hogy a legjobb Merlot a régióban, amely Szergej meglepett kollégák. Senki sem előtte nem hiszi, hogy a Merlot is olyan érdekes ezen dűlők.

Sergey plied minket borral, osztotta meg benyomásait minden ... egyesíti az összes öntjük speciálisan koreografált kancsó az asztalon. Nem tudtuk volna így. Jó bor is!

Alexei Tolstoy bor pub Brookwin

Mi a kantinban

By the way, a pótolhatatlan asszisztens ebben expedíció - Daria Bezrukov. Úgy tűnik, hogy ez egy új útmutató „felfedező Kaukázus!”

Vacsorára mentünk Brookwin - a legjobb bor pub a régióban. Azért jöttünk ide, nem véletlenül. Szombaton, a bor party tartanak itt. Mi különösen szerencsés szombaton boraikat mutatkozott Alexei Tolstoy - az ország egyik legelismertebb borászok. Alex teszi a bort a pincészet Putyin „Divnomorskoe”, és emellett biztosítja \ létrehozza a saját projektek ( „ABC” és „vastag”).

Este nagyon részeg, eljutottunk Novorossiysk. És az út mentén rájöttünk, hogy a bor még mindig le kell üríteni ... ⅔ csapatunk aludt az úton, és átaludta a fele a történelmi hátteret a Dasha.

3. nap színes garazhisty

Janis Karakezidi

Mi a kantinban

Janis - igazi Che Guevara Anapa völgyben.

Reggel töltött a karizmatikus görög Yannis Karakezidi - úttörő ökológiai borkészítés a régióban. Ő híres nemcsak a borairól, hanem a zene szeretete és a nők.
Janis - alkotója, és úgy néz ki, mint aki nem törődik az emberek mit gondolnak őt körül. Szeretne egy korty szabadság és a kompromisszumok nélküli kreativitás - jöjjön Janis!

Indulás Alexis, megpillantottuk a hegyen az örmény egyház. És még mielőtt ez észrevették a területen, közel a lovakat. Mindez hirtelen egyesül a fejünkben, és mentünk a félig elhagyatott farm ...

Ló farmon Gaikodzor.

Egy kis várakozás, és mi van a lovak ugrik be Gaikodzor - jelen örmény falu között a kozák falvakat. Mi maradt a lovak a helység szélén, és elindult ... És ott - színes örmény nagymama, finom baklava, és végül egy szép templomot. „A replika”, de az egyik, hogy tíz évszázad lesz kiemelkedő mintapéldányát örmény építészet a XXI században.
Sötét volt, és mi sietve elhagyta a falut. A család Garazhista Generalenko vártuk vacsorára ...

Gennagyij Generalenko

Neves bor kritikus Arthur Sargsyan leírja a hangulat a ház, mint egy „falu Zen”. Nagyon pontos ... Az udvaron anélkül, hogy egyértelműen felismerhető logika szétszórt szőlő, virágok és a különböző törmeléket. Azonnal galambdúc és karámba kecskék. A ház primastilsya előtető asztalra ... A sötétben a fény egy pár izzók lombkorona alatt összegyűlt vendégeket. Gennady, mint egy zen mester, lenyűgözően, lassan és határozottan végző beszélgetést. A lelke nem lehet törött is, szörnyű hideg. Elmondja történetek és viccek nem is gombolta kabátját. Néha próbál találni, hogy milyen témákról lesz az érdeke, hogy a látogatók, és a legtöbb esetben egyszerűen sugározza az öröm, a művészet szeretete ...
Emlékek szovjet diákok, történetei létezés kerület, kirándulások a történelem, a Boszporoszi Királyság illusztrációkkal a személyes gyűjteménye a régészeti, a festészet és a helyreállítás, és természetesen a bor ...
Meg kell inni Krasnostop (most divatos autochton) vagy párlat, kezelt steaket ... És lehet lelkedet találja menedéket a Dharma.

4. nap Szőlőbirtok Gaikodzor

Reggel Generalenko volt kijózanító fagyos. Van gyűjtött egy baldachin alatt, behúzódtak a takaró, és a reggelit. Valaki még volt Gennagyij 50 gramm. Úgy tűnik, mi lett ugyanolyan független hazai kényelem, valamint maga a mester, ezért leült élvezi a folyamatos stream Meséinek. Mind alig strukturált folyamat az élet. Miután 10 óráig vártunk az egyik legjobb borászai a völgy - Edward, a tulajdonos „Vineyard Gaikodzor”. Mert nem lehet késő!
És annak ellenére, hogy a kanyart a taxi, megérkeztünk a kijelölt helyen a megfelelő időben! Még előtt Edward egy pár perc alatt!
Szőlőültetvények Guy kodzdora - a szintézist a legszebb tájait a völgy Anapa, a Francia iskola borkészítés és józan üzleti elképzelés. Minden nagyon ésszerű és modern. Edward teszi a projekt maga szerény eszközeivel, ugyanazon hitel a francia bank. Ezért itt minden mellékletet elgondolkodva, és óvatosan, a számlán minden fillért. Az eredmény - egy nagy bor alatti áron a piacon. Miért nem éri el a piacon? Ez is része a stratégia már egyre Edward nevét -, akkor a terveket. Nagyon európai - a hatás a 10 éves Franciaországban élt. Mellesleg, a cég egy befektető Roman Abramovich - Nagyon szeretem őt viognier Gaikodzor, szinte az összes italt magának.

A gyönyörű helyszín a szőlőültetvények Edward teljessé tárolás borkóstoló terem és egy étterem. Így ezen a nyáron élvezheti a legjobb kilátás nyílik a régióban, kortyolgatva fény, tele virágaromák bort.
By the way, itt nagyon közel a Utrish tartalék. A nyáron jön ki, hogyan csatlakozhat a pincészet Edward reliktum boróka ligetek és vad partjai Utrisha. Trekking, lovaglás útvonal - ez itt a kérdés ...