De senki sem mondta, hogy könnyű lenne nullklever

1,5 nap fecsegett a vonaton ... unalmas, de elviselhető. Ott ment a másik nagybácsi, aki élt Lovozero tundra 1,5 hónap feleségemmel és 8 hónapos gyerekek a házban ... és ott kiiktatni. Narasskazyvali minket mindenféle érdekes és ötletes dolgokat ... látott séta köd, hó ember, földrengés, ami a sziget, ahol sámánok temették, és amelyen semmi nem lehet hozni, és körülbelül az utat a sámánok előtt a szigeten, ahol 7 ember őrült ... nekünk Elayvom már kezdődő kolbász, már felvette utak, hová akarunk menni ...
Ittunk egy kis sört, bár a száraz törvény ... de a kampány nem fog inni egyáltalán. A vonat tele volt kajakosok, az egyik csoport volt gyerek - 14 fő. Karélia telt el - az ablak volt a sok sziklák és tavak, és hogyan lehet valami sokkal hidegebb, bár ezt a határt a sarkkör nem feltétele. Ahogy megállt a sarkkör, az első állomás volt - „Polar Hajnal” - egy jó név, itt van a Kola atomerőmű, az állomás azt mondja: „Üdvözöljük a város energia”, és számos ember és viszkető ... szúnyogok. És utána állomás „Afrikanda” haha, hogy vicces is, egy jó név =)), még akkor is rábukkantam pasa Oyat és mások. Olenegorsk megérkezett körülbelül 10 órakor, ott csatlakozott hozzánk Devchenka Inga Murmanszk, amely az apa Elayva előre megbeszélt . Aztán úgy döntöttünk, hogy még mindig vesz egy menettérti jegy a vonaton, csak álltam, és vártam a dolgok nagyon gyorsan olyan hideg ... ez körülbelül 10 gramm. Volt csomagold ki egy hátizsákot, és öltöztünk. Aztán elment Revda a Lviv busz 1 óra 20 perc, ami bűzlött kipufogógáz, és remegett, én ki ebből, szinte blevanul majd az egész nap nem tudott gondolni élelmiszer. Revda Vásárlás grub, csatlakozott hozzánk egy ideig még két embert ... és várta a váltás a busz a bánya Karnasurt, de amikor megérkezett, a sofőr még nem kezdődött el, és beszélt, hogy „van egy taxi!” ... elment elfogadott és megérkezett a kisbuszt WV 200 p. - 6 km, ez kár, hogy nem lehetett jól látni az enyém, van egy nagyon ipari ... és akkor mi utunk feküdt egy hegyi hágó ... És akkor kezdődött a teljes kurva. Nem tudtam elképzelni, hogy mennyire nehéz lenne, hogy menjen el a 30 kg-os hátizsák a hátán keresztül át! El vagyok átkozva, mert olyan kampány, de nem jártak, és majd csak ezt a gesztust ... soha életemben, ha jól emlékszem, én nem érzem a nyomást ... Általában ez még mindig nem lehet leírni ... mentünk 07:00: up -spuski, folyók, a kis és nagy kövek, skochesh őket bármelyik pillanatban leeshet, és egy hátizsákban a csökkentés nem találják ... menj - csöpögő izzadság, megáll pihenni - áthatja az északi szél, azt hittem a hideg. Amikor közeledett Seydozero igazán esett, de vigasztalta magát a gondolat, hogy a tábor alap és tarts így nem kell. Elayv meglepve, ő figachit egy hátizsákban előtt minden, az adó! De kiderült, hogy a legkényelmesebb hátizsák ... Amikor jöttek, azt akartam, hogy esik, és elalszik a földön, de még nem tesz egy sátor, matrac és megemelve a tűz éget. Úgy tűnik, hogy mindent megtettünk, amit elvárnak tőlem, ittam teát 3, nem volt hajlandó enni - és ültem imbolygó különböző irányokba, lefeküdt - ez alapvetően meleg, de nyirkos ... a nap végén gondolta podohnu fáradtság.

2. nap sikerült megnézni a helyi klíma - 30 percenként, az esővíz a folyékony jég - mosson kezet csak fáj, és úszni haha ​​... talán szív megáll. Kiderült, hogy a torma alaptáborba, és dugjon a hátizsákok a tó közepén ... a nap az egész nap úgy tűnt nem több, mint fél óra ... kezd gyűjteni - öntött eső, várt sokáig rejtőzködő alatt lombkorona, és aztán belegyömöszölni egy hátizsákban nedves ruhát, és egy sátrat. 04:00 ment 19-23, és találtam egy jó parkolási a tó közepén a két folyó, az öböl, a védett öbölben a szél, de a hidegebb volt. Bár fáradt, de a hideg kezdett érvényesülni felett fáradtság. Ezután az egész napos eső volt folyamatosan. Itt a fehér éjszaka, én vagyok az első alkalom, láttam, hogy éjjel olyan fényes, mint a nap, nos, lehet egy kicsit sötétebb ...

Minden nap az eső jön ki a sátor vonakodás. Nem csináltunk semmit, csak próbálják melegen tartani, hogy száraz a tűz, evett, majd feküdtem a sátorban, de ők is megbetegedett. Mintha + 7, de olyan hideg, mert a nedvesség meleg volt, hogy valószínűleg csak germoskafandre. Elayv hervadt ... ül egy ítélve pillantást a tűz, néha nevetett hisztérikusan. Tettem magam, zokni + zokni + cipő prémes, két nadrág, telnyazhku + garbó + + + bomber dzseki esőkabát, kesztyű, gyapjú = hideg. Gondolat podohnu a hideg! Sleep - törölte csak a zakóját, és hozott még egy meleg zokni ... A többiek már elkezdték, hogy elbírja a forró kövek a tűz a sátorban, szeretem nélkül ez a költség ... Eszünk többnyire hajdina, rizs, tészta, kikészített párolt hús, 2-szer fül, 2-szer gyűjtött gombák és tette levest és teát cookie-kat. Forraljuk fel a vizet a tóból, így könnyű jobb nem inni - néhány szar úszik és a hínár. De a folyók víz tiszta, de futni.

Eső halt meg, de a szél nőtt. Roll a tó hullámai és whitecaps repülni minismerchi! A nap közepén felment a hegyre mászni ... Gondoltam először sétálni egy kicsit, és ott összegyűlt mászni komolyan törekszik valamiféle barlangban. Felöltöztem és rosszul fagyasztani. De tetszett - szuper volt! Most, hogy a szélsőséges, szinte éreztem, mint egy hegymászó =) felmászott a 250 méter. A tó maga 150 méteres tengerszint feletti magasságban, és mi volt a tengerszint feletti magasság 400 valami ... felett menni már nagyon veszélyes mellékhatások szél csak fújt a spurts, kis sapka Die Krupps nem repült!) Köszönöm Elayvu, adott nekem egy kabát a kapucni . Ahhoz, hogy a barlangot, és nem jött le, de véletlenül rábukkant a másik, keskeny 4 méter hosszú, száraz ágakat benne ... aki ott lakott, nem világos. Amint az eső kezdett ereszkedni bevágás - I átitatott a „vízálló” csizmát. Ezután ohuel szárazon és általában az ilyen vicceket ...)

Mi felébredt, lassan gyűlt össze, és elment Kuiv. Elvileg az út vissza mindig könnyebb, és kevesebb táplálékot a hátizsák. Ismét eljött telepített tábor, felkavarta a tűz, az étel ... és az egész nap elment. Gondolat egy kis emelkedés a hegyekben, de tekintettel arra, hogy az idő rövid, és holnap rendelni poishachit szerezte. Ültünk a tábortűz körül, és az alvás povarganili. A kampány vége, ahogy megtanult játszani szép = doromb) Estére az időjárás javult, a tó csendes volt és szép, de még hideg.

Kaptunk 8-kor, de valami folyik hosszú, jött csak 12-17 Chacham És volt, hogy elkapjon egy busz Olenegorska. Talán annak a ténynek köszönhető, hogy ez a nap már jó időjárás egyelőre ott, és ez nagy szégyen, hogy távozzon. Amikor össze a hátizsákot, és úgy nézett rá, aztán majdnem megfulladt - azt két pánt félig szakadt! (Cégünk pálya) Itt azt hiszem, vicces lenne, ha az út jön ki ... és persze zapadlo történt! Nos, legalább a végén a pálya az úton lefelé, és a kettő helyett egy, majd nem tudom, hogyan volna húzni a „jó”! Meg kellett tartani a szíjat ... ő majd elzsibbadt, de semmit nem lehet tenni, szükséges volt, hogy siessen, mert hamarosan a bányában kellett várni hajtott egy kisbusz, amellyel úgy döntöttünk, hogy tárgyalni, hogy az állomás egyszerre Olenegorska, hogy elvitt minket 1000 rubel. és a busz már elment szép és jó, de én akkor blevanul talán =) Az egész nap és a nap állt még a tiszta égen, mintha jött az eső, hogy várjon kiderül ... = (Az állomáson több mint 2 óra a vonat, és hogy ezt a lehetőséget, hogy úgy dönt, hogy megy a boltba, és Olenegorsk meg olyan könnyen ... tetszett a város - tiszta, rendezett, házak szovjet időkben, lenyűgöző kilátás nyílik a környező területet - a hegy körül, a tó, a horizonton látható repülőtéren nagy repülőgép, van kakaya- a szerelem, így tágas és ingyenes, nem olyasmi, amit ere ... még akartam, hogy konkrétan ott élni, de élni tartósan ott Neeem. Csinálom elvileg semmi, de pokoli télen!
Azért jöttünk vissza, leült egy üres vonat, amely soha nincs teljesen kitöltve, hálózsákok terjedt ki, ivott egy kis vodkát, sört, teát, egyetértettek abban, hogy minden rendben van, és mindenekelőtt biztonságos és mozog a ház felé.

================
Nudnovato történet kiderült, de majdnem mindent, és ez volt, az időjárás nem volt szerencsés, mi volt, hogy csak azokkal a túlélés ... Apa vett Elayva kutatási berendezések és így nem használja, ez sértő ... kikalkulálnánk ilyen súllyal. Érdekes, hogy ettünk, ha nem az apám! =)
Semmi szokatlan karóra nem volt sajnos ... vagy talán szerencsére, különben a tető lefelé mozog ... =) úgy érzi, tényleg valami szokatlan a szél, ami fúj minden alkalommal a különböző irányokban különböző erővel és maga a tó is van, mint a légzés, korhű

20 másodperc lesz dagály, apály. A parton tele hal Whitefish és Grayling, mondván, hogy azért, mert a hibák a tó alatt megy fluor és fojtogató hal gátak ... így általában az egész lerakó. Kár, hogy így eltűnik, de néhány úszni a partra még mindig él, ment a fülébe. Összességében benyomások kettős - egyrészt, és rettenetesen fáradt zadolbalsya ... másrészt ez a javára nekem ment, miután e nehézségek kiküszöbölése erősebbé válnak. A lépés, amikor a többi találkozott egy csoport nagyon nehéz hátizsák tűnik, egyáltalán néni alig ... és azt mondja: „Nem értem, hogy az emberek miért itt rudat. Mi volna ülni a kényelmes otthon, és nehézségek vannak, én is nagyon 5. alkalommal megyek, és minden alkalommal lemondani ide újra, majd ismét itt vagyok. "
Megyek tovább? Azt majd meglátjuk.

PS. Fotók megpróbál feküdt ki akkor.