Joy, amely a szív örökre, ez az, ami - Artek!

„21 nap. Hogy valaki - ez csak 3 hét. És nekünk, artekovtsev, egy kis életet, egy kis mesebeli álom. "

Artek. Ország gyermekkorban. Valószínűleg minden gyerek akart látogatni ezt a csodálatos sarkából a világot, ahol csak a gyermekkor, gyermekkor, gyermekkor.

Azt már régóta álmodott egy utazás Artek, de valahol mélyen, tudtam, hogy ez csak irreális.

Az éjszaka gyorsan eltelt a vonaton, hajnali 4 órakor ébredtünk, amint már Budapesten. Budapest, Paveletsky állomás Aeroexpress vonat "Domodedovo" repülőtér, check in, hosszú várakozás a síkban, felszállás. Minden összekeveredett valamilyen rendetlenség a fejemben. De most a szárnyai alá a légi jármű derengett a Fekete-tenger és a légiutas-kísérő, és kérte, hogy végre valami utasítást, azt mondta, hogy a légi jármű készen áll a partra. Érkezve Szimferopol, először kigombolt kabát, és levette a kalapot. Repültünk Moszkva -26, és megérkezett a 10, azt hiszem, el lehet képzelni, mi volt bugyolálva. A repülőtér közelében, vártunk egy hatalmas busz a logó „Artek”, mindannyian vittünk, és bevitték a hotel „Artek”, ahol telt el az orvosi. ellenőrzés, és kiderült, hogy a küldöttség érkezett d / l „Marine”. Azután a hosszú, 1,5 óra busszal, és itt vagyunk Artek. Ismét minden segítséget, a méz. ellenőrzés, megrendelések forgalmazás eltávolítása intézkedések formájában. Abban az esetben, én csak este hét, rettenetesen fáradt és éhes. Aztán az ebédlő és még az első „gyertya” éjjel.

És itt vagyunk Artek. Ismét minden segítséget, a méz. ellenőrzés, megrendelések forgalmazás, mérés formájában. Abban az esetben, én csak este hét, rettenetesen fáradt és éhes. Aztán az ebédlő és még az első „gyertya” éjjel.

Így kezdődött a tábor életében.

Minden nap tele volt a kaland, mindenféle foglalkozások. Úgy történt, hogy én egy különítmény profil média (újságírás Slope), és most már egyáltalán nem szabad ideje. Írunk cikkek, scriptek, forgatás videók és történetek. Találkozók, műhelyek, túrák, rendezvények. Mindez kevert egy igazi szivárvány a jóság és az öröm. A Artek, mi volt a sok gyaloglás, a hegyekben, az első alkalommal nagyon nehéz volt megszokni azt. Iskola, aztán próba, majd osztályok a profilt, majd valami mást. Igen, nehéz volt, de hála a szeretet és a türelem a vezetők, létrehozott egy mesés hangulatot. Minden nap felébredek, és elalszik, hogy a hang a surf. Szerető nagyapja Ayu-Dag (Bear Mountain) mindig figyel minket, és a rock Adalary inspirálta nyugalmat. El sem tudja képzelni, milyen naplementét. Abból, amit látott, még azok is, akik soha nem írt verseket kezdett erre.

Általában körülbelül Artek lehet beszélni hosszú ideig, de énekelt egy dalt Artek „Még ha ispishesh notebook még mindig nem mondja el róla.” Csak azt mondják, hidd el, ez tényleg egy szokatlan helyen, ami teljesen megváltoztatja az embereket, megváltoztatja életszemléletét, az emberekre. Itt van, hogy könnyen lehet, hogy barátok. Igaz barátok - az élet.

A záró ünnepségen a változás és az onnan - szinte minden sírtak. Most írom egy cikket otthon már, de lelkemben Artek. Amennyiben a tél végén virágok virágzás, ha a kedvenc csapat, kedvenc tanácsadók, kedvenc fiúk. Igen, és így drága. Én csak hihetetlenül unatkozni.

Drága gyermekek, ha valaha is szerencsés, hogy Artek, értékelik minden pillanatban, minden percét a gyermekkori élt ebben a csodálatos országban! Artek - örökre.